آدرس جدید وبلاگ رپ بیست لوکس بلاگ
مصاحبه رادیو دیوار با تتلو و هیچکس | Radio Divar
شنبه 21 فروردين 1395 ساعت 17:55 | بازدید : 2278 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

دوتا پادکست زیرخاکی دیگه از رادیو دیوار

مصاحبه با هیچکس و امیر تتلو

ارسالی از بازدیدکننده: مهدی

دانلود مصاحبه هیچکس

دانلود مصاحبه امیر تتلو

Telegram @RapBist


موضوعات مرتبط: مصاحبه ها , ,

|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


فرق موزیک ویدئوهای زیرزمینی و مین استریم | آدرس جدید وبلاگ آرین رپ بیست لوکس بلاگ
شنبه 14 فروردين 1395 ساعت 13:44 | بازدید : 5185 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

فرق موزیک ویدئوهای زیرزمینی و مین استریم

ویدئوهای زیرزمینی (Underground)

به تازگی فضای کلاسیک زیرزمینی توی ویدئوهای هیپ هاپ ایرانی باب شده که خیلی ها فکر میکنن این یک پسرفت باشه و دلیل این تفکر خام اینه که دوستان ویدئوهای زیرزمینی بزرگان موسیقی زیرزمین دنیا رو دنبال نکردن برای مثال ویدئوهای صدای اتحاد , مسافر , قبرستون هیپ هاپ , سایفر پیشرو , یه مشت سرباز و… بدلیل اینکه این ویدئوها مثل ویدئوهای پاپ یا کلا فضای تجاری نداره و برعکس خیلی ادیت های ساده و کمرنگ با چرخش کم دوربین و… رو دارن دوستان به اشتباه فکر میکنن این ویدئوها ضعیفتر از ویدئوهای پاپ هستن این نوع ویدئو ساختن کار هرکس نیست و توی ایران معمولا مثل ویدئو یاس و تک ناین کار نچندان پخته ای در میاد مگر اینکه یک فکر بزرگ پشتش باشه که نمونه های خیلی خوبی توی سبک های زیرزمینی دیگه هم از این نوع ویدئو ساختن استفاده میشه برای مثال ویدئو Nothing Else Matters از گروه Metallica یک نمونه خیلی خوب از ویدئوهای زیرزمینیه که مثل حرف های توی آهنگ با ویدئو ثابت کردن که “هیچ چیز برامون مهم نیست” و از لحظه هایی که داشتن موزیک رو دور هم میساختن فیلم گرفتن و ویدئوش کردن با اینکه میتونستن خیلی ادیت های رنگی و مکان های باکلاس برن و لباس های رسمی و نو بپوشن برای ساختن ویدئوشون اما زیرزمین خواستگاهش چیز دیگه ای هستش.

ویدئوهای تجاری (Main Stream)

تعریف هایی که از ویدئوهای زیرزمینی کردم دلیل نمیشه که از ویدئوهای خوب مین استریم (تجاری) بدی بگم اما متاسفانه این نوع ویدئو اکثرا خواننده ها و حتی کارگردان هایی توش دست دارن بیشتر دنبال پول هستن و شهرت هم یکی دیگه از ریشه هاش هستش که باعث شده خیلی ها وارد این مارکت بشن اما بازهم ویدئوهای خیلی خوبی توی مین استریم پیدا میشه و شاید اکثر ما بیشتر ویدئوهایی که دوست داریم مین استریم یا همون تجاری باشن اما امکانات زیادی میخواد و ممکنه روزی دیگه ویدئوها به کار نیاد و حتی بزرگانی مثل مایکل جکسون ویدئوهایی دارن که اگه امروز منتشر میشد زیاد جواب نمیگرفت و این نشون میده ویدئوهای مین استریم رو باید با دقت بیشتری ساخت بجای استفاده بیشتر از تکنولوژی باید ایده های روی خوبی کار کرد مثل رقص های مایکل جکسون یا ایده های اکثر ویدئوهای امینم.

دانلود pdf این مقاله


موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


دانلود 6 موزیک ویدئو رسمی از توپاک (2pac Official Music Videos)
یک شنبه 8 فروردين 1395 ساعت 18:55 | بازدید : 5127 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

دانلود موزیک ویدئو های توپاک | Telegram @RapBist

6 موزیک ویدئو رسمی از 2pac

برای دانلود هرکدوم از ویدئوها روی اسمش کلیک کنید.

2pac - Hit Em up

2Pac & Snoop Doggy Dogg - 2 Of Amerikaz Most Wanted 

2pac & Dr.Dre - California Love

2Pac - If My Homie Calls

2pac - Brenda's Got A Baby

2pac & Scarface - Smile


موضوعات مرتبط: دانلود آثار , ,

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


نقد آلبوم کوتاه صبح بخیر ایران صادق | نوشته آرین کبیری
جمعه 6 فروردين 1395 ساعت 15:25 | بازدید : 2502 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

نگاهی به صبح بخیر ایران صادق

Genere: Rap Pop

نقد آلبوم های رپ در کانال تلگرام @RapBist

پیش زمینه

صبح بخیر ایران اولین آلبوم کوتاه رپ پارسی نبود اما بدون شک اولین آلبوم کوتاه موفق رپ پارسی بود که با 6 قطعه درسال 1390 منتشر شد

بعد از انتشار این مجموعه استعدادها و حتی بزرگان دیگه تشویق شدن برای انتشار EP بجای تک آهنگ و این یک تحول خوب بود 

این مجموعه کوتاه خبر از پایه گذاری تشکل یا همون Label جدید به نام کاغذ رکوردز رو میداد

معرفی استعدادی به نام صادق با آهنگسازی به نام پورنام و شاید از همه مهم تر پرکار شدن ابلیس با نام جدید حصین.

نقد و بررسی

تعجب میکنید اما باید اینطور شروع کنم بعد از انتشار اثر یه روز خوب میاد از هیچکس ژانر جدیدی وارد موسیقی رپ پارسی شد که به شدت مخرب بود!

از Intro آلبوم سکوت بهرام گرفته تا با من قدم بزن سورنا و 90% از EP صبح بخیر ایران صادق

بدلیل ضعف لهجه و زبان پارسی در ریتمیک تلفظ کردن کلمات برخی از رپرهای ایرانی ژانر جدیدی ساختند که تمپو پایین تری داره و به شکل ساده ای کلمات روی بیت کشیده میشه

روش مشابه این ژانر رو میشه در امریکای شمالی و کارهای Cheef Keef و Lil Wayne و Drake و... یافت که بر اساس لهجه ای که مردم اون منطقه صحبت میکنن موسیقیشون رو هم میسازن

یعنی موسیقی با کلام باید با زبان همخوانی داشته باشه تا مخاطبان بیشتری ارتباط احساسی با آثار برقرار کنن

اما اگر قرار باشه رپ بجای بین ریتم خوانی تبدیل بشه به روی ریتم خوندن (مثل بحر طویل) دیگه نمیتونه رپ قویئی باشه و در مقایسه با فلوهای پیوسته و سخت شکست میخوره.

بنابرین این مجموعه کوتاه رو بیشتر باید دلی نگاه کرد و توی وزن و قافیه ها و تا حدودی استایل و بیت ها بررسی کرد.

سعی میکنم به هر قطعه گریزی بزنم و بصورت کلیشه ای دونه به دونه قطعه هارو بررسی نکنم چون به نظرم کار زیاد جالبی نیست و یک نگاه از بالا و خشک رو به مخاطب میده که از هنر دلزده میشه و خودم قبلا تجربه ش کردم.

بیت های آلبوم اکثرا ترکیب شده هستن که بعضی از دوستان به اشتباه فکر میکنن تلفیقی هست

ترکیب یعنی استفاده از سازها و تلفیق یعنی ساختن یک موسیقی با عناصر دو یا چند سبک موسیقی که حرکت بسیار کمیابی توی موسیقی هستش و منتقدین زیادی هم داره. بگذریم..

همونطور که گفتم فلو ها کش دار و ضعیف هست که اگر صادق روی بیت هایی به این شکل "پاپ" میتونست رپ ریتمیک و پیوسته ای سوار کنه واقعا جای تحسین داشت

نکته جالب توجه شروع کارهاست که بعضیاشون حتی 1 دقیقه Intro خالی دارن و بعد شروع میشن که حرکت جالبی بود و البته قبلا بعضی رپرها مثل "یاس - با من باش" این حرکت رو انجام داده بودن اما به این موفقی نبودن و نتونسته بودن کاری کنن که مخاطب با 1 دقیقه قبل از شروع خواننده با اثر زندگی کنه.

Intro ها واقعا خوب انتخاب شدن از شروع تصور برانگیز "جفت کفش گرفته" تا عوض شدن آهنگ های قدیمی ایرانی در "صبح بخیر ایران"

استفاده سازها قطعا مخالفان زیادی بین نوازندگان موسیقی پاپ ما داشته اما مسئله اینجاست قصد صادق تلفیق نبوده بلکه ترکیب بوده و امثال آقای امین بیداد که دشمنی عجیبی با ترکیب موسیقی بدون تلفیق دارن باید بدونن اینکار (ترکیب کردن بی ربط ساز و سبک) اسمش ساز انداختن روی بیت نیست بلکه تجربه ای از ترکیب هست و کاملا قابل احترامه.

سنگین آهنگی که خیلی از استفاده کننده های ماریجوآنا بهش اعتیاد دارن عمق عجیبی داره که از نظر موزیک خیلی روش کار کردن تا بتونه روح مخاطب رو با تیرگی اتاقی که توش نشسته آشنا کنه و به نظرم این از آثار موندگار رپ ایران میشه اما اینکه غیر ایرانی های هیپ هاپی از شنیدن این نوع رپ بدشون میاد یا ... نمیدونم.

آسمون بسیار شباهت داره به آهنگ "یه روز خوب میاد" از هیچکس که حتی موضوع و صدای صادق شبیه به هیچکس شده توی این اثر.

صدای جدیدی که از حصین توی این مجموعه میشنویم بدون شک اگر نبود آلبوم به این خوبی بزرگ نمیشد.

آهنگ "جفت کفش" هم ضعف بزرگش اینه که صدای صادق اصلا به بیت نمیخوره و یک خش مشخصا ادایی و مصنوعی از صداش درمیاره که حس طبیعی موزیک رو خراب میکنه.

آهنگ "آخرین شانس" که میگن از پورنام هست واقعا قطعه اضافی و بی استفاده این مجموعه هست که مشخص نیست به چه دلیل در این مجموعه یک ترانه غمگین عاشقانه از آهنگساز با ترانه ای بی احساس اون هم با طول 1 دقیقه گذاشته شده!!!

سعی کردم دونه به دونه آهنگارو بطور کلی بررسی کرده باشم اما واقعا درکل یک مجموعه دلی خوب بود که نوآوری هایی داشت که خیلی موافق و مخالف داشت و من از این نوع مجموعه ها به شدت لذت میبرم

آهنگ نمک نشناس هم میتونست معرف صدای زن جدیدی باشه که اسم این خانوم تا حدودی گمنام هست و ترانه هایی بصورت گسترده و تکی از ایشون نشنیدیم!

کورس ها به خوبی با تنوع تقصیم شده و هیچکدوم رو هنرمند اصلی مجموعه که مشخصا صادق هست اجرا نکرده

و بجز قطعه "جفت کفش" باقی کورس ها رپ نیستن یا اینکه اثر کورس نداره که بازهم نکته قابل تحسینه.

در آخر باید در مورد پایان و Outro آهنگ ها بگم که شنونده رو منتظر نگه میداشت

از پیانو پایانی "نمک نشناس" گرفته تا افکت بارون آخر "آسمون" و محو شدن "سنگین" و...

صبح بخیر ایران رو میشه یه آغاز خوب با تجربه های مختلف و دور از هیپ هاپ واقعی دونست

آخرین قدرت هیپ هاپی اثر در وزن و قافیه های دو کلمه ای که تکنیک صحیح نوشتن رپ هست خلاصه شد و اگر این امتیاز نبود قطعا آلبوم بطور کلی خراب میشد اما این عنصر حفظ شد.

دانلود مقاله در فایل PDF

...

تماس با من

instagram.com/ariyankabiri


موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,

|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


پادکست های رادیو گپ گپ | Sahand Quazi Radio Gap Gap
سه شنبه 3 فروردين 1395 ساعت 12:15 | بازدید : 2686 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

radio gap gap

تعدادی از پادکست های رادیو گپ گپ که توسط سهند کوآزی تهیه و تولید شده

Raplarzeh, RadioJavan ©

قسمت اول - رادیو گپ گپ

قسمت دوم - رادیو گپ گپ

قست سوم - رادیو گپ گپ

قسمت چهارم - رادیو گپ گپ

قسمت پنجم - رادیو گپ گپ

مصاحبه با پیشرو - رادیو گپ گپ


موضوعات مرتبط: مصاحبه ها , ,

|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


توپاک و ایلومیناتی (مدارک زنده بودن توپاک)
شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 21:59 | بازدید : 6696 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

توپاک و کیلومیناتی (kill illuminati)

مرگ تقلبی توپاک

نویسنده : عارف

بعد از مرگ توپاک عده ای با رمزگشایی آلبوم آخر او و بررسی پرونده کاری او به وحشت افتادند

توپاک از قصد با کدگذاری زیرکانه ردپای مرگ تقلبی اش را در آثارش و بخصوص آلبوم آخرش بجا گذاشته بود

اما اینکه هنوز زنده هست یا نه, خدا داند

در هر صورت توپاک این کدگذاری ها را انجام داد و قصد داشته که مرگی تقلبی بسازد و از ایلومیناتی فرار کند.

دانلود PDF کامل مقاله

توپاک زنده است اثبات با سند و مدرک


موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


نقد آلبوم اشتباه خوب بهرام نورائی | نوشته آرین کبیری
سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 17:53 | بازدید : 9647 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

نگاهی به اشتباه خوب بهرام

Genere: Alternative, Electronic, Old School

نقد آلبوم های رپ در کانال تلگرام @RapBist

 

پیش زمینه

اشتباه خوب نام هفتمین آلبوم بهرام یا شاید بهتره اشاره کنم سومین آلبوم رسمی بهرام رپر پارسی زبان هستش

آلبومی که با قیمت 30 هزار تومان برای فروش دیجیتال گذاشته شد

شاید این آلبوم گرون ترین آلبوم موسیقی ایران بوده. در سایت آمازون این آلبوم رتبه ششم پر درامد ترین آلبوم هیپ هاپ رو به خودش اختصاص داده

از همین روی این مجموعه در بیلبورد پرفروش ترین آلبوم های غیر انگلیسی زبان ماهی که منتشر شد چارت چهارم رو گرفت

رایدئوهای اینترنتی و وبلاگنویسان زیادی نقد هایی از این مجموعه کردن که تقریبا بیش از 90% تعریف و تمجید بوده

مفهوم و ربط و پیچیدگی آثار از جلد های آلبوم گرفته تا متن و حتی بک وکال های کار پر از رموز مرموز با کد گذاری های مختلف به این آلبوم جذابیت خاصی داده که باعث شده کمتر کسی جرعت انتقاد فنی به این اثر رو داشته باشه.

بدون شک بهرام بدلیل گذشته درخشانش رهروان زیادی داره اما مسئله اینجاست که این آلبوم به شدت از نظر فنی ضعیفه و با اینکار بهرام هواداران تعصبی خودش رو به گمراهی میبره.

نقدهای رادیوئی که اول متن عرض کردم طوری به منتقدان این آلبوم اشاره میکردن که انگار دارن در مورد اشخاصی نادون صحبت میکنن که نمیدانند این آلبوم مال بهرام بزرگ هستش و هرکاری که بهرام کنه درسته و باید از کارش ستایش بشه.

نقد و بررسی

بهرام بعد از آلبوم سکوت چندسال سکوت کرد و بعد اشتباه خوب رو منتشر کرد

اشتباه خوب با صدایی نو و متفاوت از آلبوم های قبلی خونده شد, این میتونست یک نقطه قوت برای این آلبوم باشه اما مسئله اینجاست وقتی یک رپر چندسال هست که همه تشنه شنیدن صداش هستن

در حدی که رپرهایی نظیر نوید و X و Y سعی میکنن صدای بهرام رو تقلید کنن تا گوش مردم ارضاء بشه

بعد بهرام با صدایی دیگه میخونه! درصورتی که گوش ها منتظر صدای قبلی بودن و اگر سکوت بهرام 1 ساله بود میشد این مسئله رو یک نقطه قوت آلبوم دونست اما متاسفانه این عملکرد غیر حرفه ای بود.

وزن و قافیه ها تکی و ساده و بصورتی بود که انگار رپر برای نوشتن حرف ها وقت نکرده روی آرایه ها کار کنه و بیشتر روی بیت حرف زده تا اینکه رپ بکنه که این خودش بزرگترین ضعفه چرا که شخصی مثل بهرام آب و آتیش رو توی آثار قدیمیش کنار هم قرار میداد. یعنی فن نوشتاری و خط داستان رو باهم روی موزیک حفظ میکرد و با فلوئی قابل قبول کار رو تا پایان بصورت اصولی هدایت میکرد.

با وجود اینکه تحلیل ها و رمزگشایی های آلبوم نشان دهنده این هستن که آلبوم حرف هایی متفاوت از آلبوم های قبلی داره اما تکرار بیش از حد به چشم میخوره و تو ذوق میزنه

از حرف های تکراری بهرام که توی آلبوم های قبلی زده بود میشه به بخش هایی اشاره کرد که

از خوابیدن آدم ها روی هم گرفته تا سختی های کار موسیقی زیرزمینی بین نگاه های سنتی و حتی بیت آهنگ "ساز" و "حرف های من" که ظاهرا هردو سمپل شده از آهنگ های قدیمی ایرانی هستن.

عده ای از تحلیل گران میگفتن این آلبوم نگاهی به گذشته هستش و ایراد از شنونده هاست که درک این مسئله رو نداشتن

این یک توهین به مخاطبه که هرکاری میخوای بکنی و بعدش بگی شما نفهمیدید. چرا که هنرمند اگر اثری رو برای فهمیدن میسازه باید جوری بسازه که بشه فهمید اگر هم برای این میسازه که تحلیل گران چیره دست بفهمنش و کد گذاری هارو باز کنن تا اثر جذابیتش بیشتر بشه دیگه این تقصیر مردم و مخاطب ها نیست.

تنها تیکه ای که بدرستی به گذشته اشاره کرده اون قسمتیه که به آهنگ "دلنوشت" اشاره میکنه که اون تیکه هم از نظر نوشتاری و فلو واقعا سطح پایینی داره و رپر نتونسته بخوبی اشاره دلنشینی به گذشته کنه.

در مورد فلو این آلبوم باید بگم ضعیف ترین نقطه ش بود

کلماتی که رپر توی متن کم آورده و مجبوره روی بیت بکشه تا بتونه برسه به کلمه بعدی

اسکیت ها هم یکی از اون نکته هایی بودن که تحلیل گران به کسانی که با اسیکت ها ارتباط برقرار نکردن توی نقد درگیر شدن که بازهم باید بگم اگر اسکیت جذابیتی نداره و طولانیه دلیل نمیشه ایراد از مخاطبی که ارتباط برقرار نکرده باشه بلکه رپر اگر میخواست بفهمن باید آسونتر و جذابتر درستش میکرد.

در مورد بیت ها نظر خاصی نمیدم چون تخصص من نیست اما بیش از حد فضای کارها Old بود و ظاهرا به اسم زیرزمینی بودن این جذاب نبودن رو یدک میکشید. یعنی آلبوم بدلیل اینکه زیرزمینی بود از قصد خشک ساخته شد تا مخاطب ها درگیر بیت نشن! به نظرم کودکانه س وقتی بتونی توی فضای زیرزمینی بیت جذاب بسازی و از قصد کم کاری کنی تا تحلیل گران موافقت بگن هدف آلبوم این بوده که ذهن مخاطب بره به سمت حرف ها!

متاسفانه به اسم زیرزمینی بودن و موسیقی دگرگونه آلترناتیو هنرمندان ما هرچیزی رو درست میکنن و میگن هرکی خوشش نیومد نفهم بودن از خودشه.

بهرام اعلام کرده هرکسی میتونه یک برداشت از اشتباه خوب داشته باشه و آلبوم چند لایه ای هستش

اما وقتی تحلیل هایی که دوستان نوشته بودن رو خوندم بازهم برام قابل قبول نبود که فن کنار گذاشته بشه و حرف بجاش بشه ملاک قوی بودن اثر, چون اگر محتوا به فن مقدم باشه دیگه این کار اسمش موسیقی نیست و باید براش اسم جدیدی گذاشت و از موسیقی جداش کرد و از همه مهم تر محتوا در آثار عاشقانه و گنگستا و ... هم یافت میشه چرا که همه چیز زندگی هست و نمیشه گفت کارهای فلسفی یا حتی اجتماعی محتوای بیشتری در برابر آثار دیگه دارن و اینکه اگر موسیقی به حرف بود هرکسی باید موسیقیی که زبانش رو متوجه میشد رو گوش میکرد و ما نمیتونستیم به امینم و مایکل جکسون و... گوش بدیم و باید فقط دنبال زیرنویس موزیک ویدئوهاشون میگشتیم و صدای سیستم رو میبستیم و فقط میخوندیم که چی گفتن!

پس ابزار مهمه و بقیه نکات تنها کد گذاری هایی هستن که وجودشون الزامی نیست اما آثار رو جذاب میکنه.

ممنون از دوستانی که وقت گذاشتن

دانلود PDF کامل مقاله

...

تماس با من


موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,

|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


فرق امینم با اسلیم شیدی (آیا امینم شیطان پرست است؟) | نوشته آرین کبیری
دو شنبه 24 اسفند 1394 ساعت 20:11 | بازدید : 13122 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

امینم و ایلومیناتی

طیف گسترده ای از مردم بعد از دیدن عکس پروفایل امینم و فیلم سینمایی Interview بر این باورند که امینم فردی شیطان پرست و همجنسگرا است

مقاله ای با استدلال نوشتم برای روشنگری اینکه امینم دقیقا در مقابل این دو خط فکری قرار داره و قصد مبارزه باهاشون رو داره

دانلود PDF کامل مقاله

امینم فراماسونر نیست

تماس با من

 


موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,

|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


دانلود پادکست های رادیو دیوار از آدرس جدید وبلاگ رپ بیست لوکس بلاگ | RapBist.Loxblog.com
چهار شنبه 19 اسفند 1394 ساعت 14:28 | بازدید : 5944 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

تلگرام @rapbist

پادکست های رادیو دیوار با حضور احسان آتور و کبریاهیم و بهرام و یاس و عرفان و بابک تیغه و ساچمه و تنبه10 و حسام استپس و نرگال و...

پادکست 6 و 7 و 11 رادیو دیوار رو میتونید از لینک های زیر دانلود کنید

Radio Divar 6

Radio Divar 7

Bahram About 24Saat Album


موضوعات مرتبط: مصاحبه ها , ,

|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


دانلود قدیمیترین مصاحبه رادیوئی هیچکس (1386) | آدرس جدید وبلاگ RapBist
دو شنبه 17 اسفند 1394 ساعت 17:21 | بازدید : 2240 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

مصاحبه رادیوئی با هیچکس بعد از انتشار آلبوم جنگل آسفالت

مصاحبه مال نوروز 1386 هستش یعنی وقتی که هیچکس 21 ساله ش بود...

دانلود از پیکوفایل

نکته اول: سالها بعد از این مصاحبه هیچکس توی فیس بوکش نوشت وای به حال کسایی که رپ رو از طریق این رادیو شناختن و دنبال میکنن!! دلیل این استاتوس تند هیچکس حمایت این رادیوها از رپرهای فوق ضعیف بود که موضوع شعراشون  روزانه و حاشیه ساز و برای این رادیوها جذاب بود.

 

نکته دوم: دلیل اینکه هیچکس لفظ قلم صحبت نمیکنه اینه که به لفظ لومپن اعتقادی نداره و مثل تمام رپرهای سراسر جهان توی مصاحبه ها با ادبیات واقعی حرف میزنه.


موضوعات مرتبط: مصاحبه ها , ,

|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


آدرس جدید Rap20.loxblog.com -> RapBist.loxblog.com
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت 1:25 | بازدید : 3594 | نویسنده : Ariyan Kabiri | آرین کبیری | ( نظرات )

دوستان قدیمی که مارو پیدا کردن توی نظرات برامون بنویسن

(بزودی این وب شروع به کار خواهد کرد)

آرین رپ بیست : سلام دوستان بعد از مسدود شدن وبلاگ رپ بیست (rap20.loxblog.com) با آدرس rapbist.loxblog.com ادامه میدیم

برای اینکه دوباره همو گم نکنیم میتونید عضو صفحه اینستاگرام من بشید. ممنون از همه

instagram.com/AriyanKabiri


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 833
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 893
بازدید ماه : 2775
بازدید کل : 623564
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 416
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 106
:: کل نظرات : 416

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 833
:: باردید دیروز : 24
:: بازدید هفته : 893
:: بازدید ماه : 2775
:: بازدید سال : 134324
:: بازدید کلی : 623564